Anonim "Sütiket" használunk, amik megkönnyítik ön számára releváns termékek megtalálását.
 
Elfogadom

Fizetés, szállítás

(részben szerkesztés és ellenőrzés alatt lévő menüpont)

Fizetési módok

Áruházunkban alábbi fizetési lehetőségek közül választhat.

- Fizetés csomag átvételekor (Utánvét)  - Vételárat a küldemény átvételekor kell , készpénzzel vagy bankkártyával fizetni. (Minden MPL futárnál van, kártyaolvasó terminál)

-Előre utalás – Opció választása esetén, rendelés leadás után, rendszerünk, fizetési bekérőt küld, ön számára e-mailben.

-Online Bankkártyás fizetés - Barion kártyás fizetési rendszer.
Nálunk a Magyarországon egyik legnépszerűbb, és legbiztonságosabb, online kártyás fizetési megoldás működik.
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu.
Már több mint 8000 vállalkozás használja a Bariont online fizetésre.
A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013).

Szállítási költség

10.000Ft-ot meghaladó vásárlás esetén, szállítási költséget automatikusan nem számol rendszerünk, mert a szállítás teljes költségét átvállaljuk.

Csomagkézbesítő partnerünk
A nanipc.hu WebShop alapértelmezett hivatalosan szerződött csomagkézbesítő partnere a
 MPL (Magyar Posta Logisztika)
Az ország legkiterjedtebb csomagátvételi lehetőségekkel rendelkező hálózata. 
(házhoz kézbesítés, Postán maradó, Csomag pont, MOL kút átvétel, csomagautomata)


Szállítási módok

Nálunk többféle átvételi mód közül is választhat.
 Nem szükséges egész nap otthon „ülnie” és várnia a futárt.

Háznál történő kézbesítés -
Küldeményt a rendelési űrlapon megadott szállítási címre kézbesíti az MPL futár.   
Ön által megadott Szállítási és a számlázási adatok, lehetnek egymástól teljesen eltérők.

-A MPL futár, az ön által oldalunkon megadott, telefonszámon hívja önt kézbesítés előtt.
- Azonos háztartásban élő személyek, át vehetik a küldeményt
- Megadhat akár munkahelyi címet is kézbesítési címnek.
- MPL Futár egymás után 2 munkanapon kísérli meg a kézbesítést
- Azon esetben, ha az MPL futár nem tudja átadni második kísérletre sem a csomagot, akkor 5 munkanapig a helyi postán átvehető a küldemény

Postai átvétel  (Postán maradó)
- Rendeléskor jelölje meg azon postát ahová küldeményt kéri
Postai beérkezéstől számítva, 5 munkanapon át, a postai nyitva tartáson belül, bármikor átveheti küldeményét, amikor ideje engedi.

Posta pont kézbesítés
Küldeményét az ön által webshop rendszerben online megjelölt,  vagy telefonos egyeztetéssel megbeszélt átvételi helyre küldjük.
Választott csomagátvételi helyszín lehet az ön útvonalához legközelebb eső MOL benzinkút, Coop üzlet és minden más egyéb MPL postapont.

Személyes átvétel
Vásárlói kérés esetén előre, telefonon megbeszélt időpontban, van lehetőség telephelyünkön személyes termék átvételre.

Szállítási idő
Akár másnapi kézbesítés
Egyidejűleg minden nap több vásárlói megrendelést kell teljesítenünk, de igyekszünk a rendelés másnapjára a rendelt terméket önhöz választott szállítási móddal eljuttatni.

Magas kapacitás leterheltség, és különlegesebb egyedi kérések esetén a kézbesítés időpontja kismértékben eltérhet. 

Lehető leggyorsabban tudjuk rendelését teljesíteni, mivel más webshopok-al ellentétben mi saját készletről dolgozunk.
Magyar vállalkozás így nem csak a bejegyzett címünk van Magyarországon, de mi is, és termékein is, közvetlen (nálunk polcon) vannak.
Telefonos vásárlói kérésre, Viber-en akár azonnali közvetlen élő felvételt készítünk, a rendelni kívánt termék állapotáról.

Szállítás napjának egyéni megválasztása.
Megrendelő űrlapon a  megjegyzés rovatba írva vagy telefonos megbeszélés révén (06 20 350 18 07) lehetőséget biztosítunk önnek ara, hogy szállítás napját megjelölje.
Legkésőbbi első kézbesítési kísérlet, a rendelés időpontjától számítva maximum 2 hét lehet.

Információ kérés
Minden vásárlót, még a csomag lezárása előtt  a rendelés napján vagy legkésőbb másnapján,  telefonon felhívunk. egyeztetünk, rendelni kívánt termék állapotával és szállítás módjával és időpontjával kapcsolatban.

Telefonon tájékoztatjuk a termék esetleges hibáiról  önt, van lehetőség ilyenkor a rendelt termék ön által kért módosítására, vagy a  esetleges hardver bővítések,  (RAM/SSD/VGA…) vagy ön által kért egyedi szoftver előtelepítésekre.

Vásárlói bizalom

Visszavásárlási garancia
Termékeink minőségében megbízunk, a jótálláson mellet mi az alap 14nap helyett, mi 30-napos 100%-os pénz visszatérítési garanciát vállalunk.

Laptop és számítógép felújított és új termékeinkre minimum 12 hónap Jótállást (garanciát) biztosítunk.

Mi garancia időn túl is segítünk,
Extra kedvezményes áron elvállaljuk csak a nálunk vásárolt, laptopok számítóképek garancia időn túli karbantartását javítását, szoftver frissítését, akár sok év elteltével is.
Mert mi sosem hagyjuk cserben vásárlóink.

Egyedi hardverbővítés
Shop rendszerünk lehetőséget biztosít arra, hogy online módon, vagy telefonos megbeszélés útján ön által kért hardverbővítéseket válasszon a rendelt termékhez.
Alábbi bővítések lehetségesek a rendelni kívánt laptopban vagy számítógépben
-SSD bővítés – Háttértár HDD cseréje SSD-re
-SSD cseréje nagyobb méretű SSD-re
-RAM (memória) bővítés – nagyobb méretű memóriára bővítés
-VGA Bővítés. –  Jellemzően számítógépben lévő videokártya cseréje vagy bővítése nagyobb teljesítményűre
- Plusz meghajtó beszerelése számítógépbe.
- Plusz meghajtó beszerelése laptopba ODD beépítő kerettel, vagy más módon, mint például M2 SSD stb…
Egyéb telefonon előre megbeszélt egyéb fentiikben fel nem sorolt, de lehetséges egyedi extra hardver bővítési kérések teljesítése.

Mivel alapvetően minőségi moduláris építésű, könnyen bővíthető, és karbantartható laptopokat és számítógépeket forgalmazunk ezért az egynéhány kivételtől eltekintve, szinte minden termékünk hardver bővíthető.
Jellemzően még azon termékeink is bővíthetőek, amelyeknél, online nem jelöltük előre a shopban, a termékbővítési választási lehetőségeket.


Szoftverek telepítése


Rengeteg igazolt pozitív visszajelzés
Büszkék vagyunk arra, hogy folyamatosan rengeteg pozitív vásárlói visszajelzést és ajánlást valamint köszönetet kapunk, írásos és telefonos úton.
Számunkra a megelégedett ügyfél, a legfontosabb cél, amit minden esetben szeretnünk elérni.
Kérjük önt, ha csak pár mondatban is, de mindenképpen véleményezze a vásárlását, rendelése után pár nap múlva általunk küldött véleménykérő e-mailban.