Garancia

NaniPC.hu - Garanciális Feltételek

Tisztelt Vásárlóink!

A NaniPC.hu elkötelezett a minőségi szolgáltatás mellett. Tisztában vagyunk vele, hogy a gondos bevizsgálás ellenére a használt és új termékek esetén is előfordulhatnak hibák. Az az érdekünk, hogy minden vásárlónk pozitív tapasztalattal legyen a NaniPC.hu-ról, ezért a garanciális problémákat mindig kiemelten kezeljük. Célunk a gyors és hatékony segítségnyújtás, bármilyen probléma esetén állunk rendelkezésére!

1. Általános rendelkezések

1.1. Új termékek esetén: A NaniPC.hu által forgalmazott termékekre a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően biztosítjuk a jótállást és szavatosságot.

1.2. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a 10.000 Ft eladási ár feletti új termékekre kötelező jótállás vonatkozik.

1.3. A jótállás időtartama a termék árától függően:

  • 10.000 Ft-tól 100.000 Ft-ig: 1 év
  • 100.001 Ft-tól 250.000 Ft-ig: 2 év
  • 250.000 Ft felett: 3 év

1.4. A jótállási idő a termék átvételének napjával kezdődik.

1.5. Használt, felújított termékek esetén:

  • Laptop, PC, monitorok esetén: 1 év alapgarancia vagy választható 2 év garancia
  • Az akkumulátorra korlátozott garancia vonatkozik: 2 hét garancia (ezen időtartam alatt kell kiderülnie, ha lényegi probléma van az akkumulátorral)
  • A további garanciális feltételek a használt termékekre is érvényesek, a fenti eltérésekkel

2. Garancia érvényesítésének feltételei

2.1. A garanciális igény érvényesítéséhez szükséges:

  • A Rendelés száma vagy a vásárlást igazoló számla vagy blokk bemutatása
  • A termék összes tartozékának visszaszolgáltatása
  • A garancialevél (amennyiben a termékhez mellékelve volt)

2.2. Garanciális igényét bejelentheti:

  • Személyesen üzletünkben
  • E-mailben az alábbi címen
  • Telefonon az alábbi számon

3. Garanciális javítás menete

3.1. A hibás terméket a NaniPC.hu szakszervize bevizsgálja, a vizsgálat eredményéről a vásárlót 15 napon belül tájékoztatja.

3.2. Amennyiben a meghibásodás a jótállás keretébe tartozik, úgy a terméket díjmentesen megjavítjuk vagy kicseréljük.

3.3. A javítás várható időtartama általában 15-30 nap, amely a termék típusától és a hiba jellegétől függően változhat.

3.4. Ha a termék nem javítható, vagy a javítás aránytalan költséggel járna, a terméket kicseréljük.

4. A garancia korlátozása, kizárása

4.1. A garancia nem terjed ki:

  • A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra
  • A szakszerűtlen üzembe helyezésből adódó meghibásodásokra
  • A természetes elhasználódásra (pl. akkumulátorok kapacitáscsökkenése)
  • A szoftverhibákra, vírusokra
  • A termék módosításából, átalakításából eredő hibákra
  • Elemi károkra (villámcsapás, tűz, víz, stb.)
  • A gyártó által meghatározott üzemeltetési feltételek be nem tartására
  • Használt, felújított termékeknél: a használt akkumulátorokra a 2 hetes korlátozott garancián túl

4.2. A garancia megszűnik:

  • A termék azonosítójának (sorozatszám, gyári szám) megsérülése, eltávolítása esetén
  • A garanciacímke sérülése esetén
  • Nem hivatalos szerviz által végzett javítás következtében
  • Illetéktelen szoftverbeavatkozás esetén

4.3. A garancia nem érvényes, de nálunk vásárolt termékek esetében, lehetőségeink szerint szívesen segítünk az alábbi hibák elhárításában:

  • Szoftveres problémák
  • Beázás
  • Érintőképernyő sérülés
  • Billentyűzet meghibásodás
  • Vírusfertőzés
  • Adatvesztés
  • Kijelző problémák (Törés)
  • Rendszerösszeomlás
  • Túlmelegedés

5. Adatvédelem

5.1. A NaniPC.hu a garanciális ügyintézés során tudomására jutott személyes adatokat az Adatvédelmi Szabályzatának megfelelően kezeli.

5.2. A javításra átvett eszközökön tárolt adatokért nem vállalunk felelősséget, javasoljuk az adatok előzetes mentését.

6. Elállási jog

6.1. Az elállási jog a termék átvételétől (nem a megrendeléstől) számított 14 napig illeti meg a vásárlót a jogszabályok szerint, amit mi - mivel megbízunk termékeink minőségében - 30 napra növeltünk.

6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A terméknek eredeti, sérülésmentes állapotban kell visszaérkeznie az összes tartozékával együtt.

6.3. Az elállási jog gyakorlásához elegendő az elállási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot elküldeni a megadott elérhetőségeink valamelyikére. Az elállás bejelentésének időpontja az elküldés időpontja.

7. Egyéb rendelkezések

7.1. Jótállás keretébe nem tartozó meghibásodás esetén a javítás költségei a vásárlót terhelik. Ilyen esetben előzetes árajánlatot adunk, amelyet a vásárló elfogadhat vagy elutasíthat.

7.2. A jelen garanciális feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

7.3. A fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Elérhetőségeink

4531 Nyírpazony, Béke utca 1.

Adószám: 68458551-2-35

Anonim "Sütiket" használunk, amik megkönnyítik ön számára releváns termékek megtalálását.
Miért is nem? enlightenedVajon az jobb, ha más dologról kap ajánlatot, mint ami aktuálisan ép érdekli?  wink