NaniPC.hu - Garanciális Feltételek
Tisztelt Vásárlóink!
A NaniPC.hu elkötelezett a minőségi szolgáltatás mellett. Tisztában vagyunk vele, hogy a gondos bevizsgálás ellenére a használt és új termékek esetén is előfordulhatnak hibák. Az az érdekünk, hogy minden vásárlónk pozitív tapasztalattal legyen a NaniPC.hu-ról, ezért a garanciális problémákat mindig kiemelten kezeljük. Célunk a gyors és hatékony segítségnyújtás, bármilyen probléma esetén állunk rendelkezésére!
1. Általános rendelkezések
1.1. Új termékek esetén: A NaniPC.hu által forgalmazott termékekre a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően biztosítjuk a jótállást és szavatosságot.
1.2. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a 10.000 Ft eladási ár feletti új termékekre kötelező jótállás vonatkozik.
1.3. A jótállás időtartama a termék árától függően:
- 10.000 Ft-tól 100.000 Ft-ig: 1 év
- 100.001 Ft-tól 250.000 Ft-ig: 2 év
- 250.000 Ft felett: 3 év
1.4. A jótállási idő a termék átvételének napjával kezdődik.
1.5. Használt, felújított termékek esetén:
- Laptop, PC, monitorok esetén: 1 év alapgarancia vagy választható 2 év garancia
- Az akkumulátorra korlátozott garancia vonatkozik: 2 hét garancia (ezen időtartam alatt kell kiderülnie, ha lényegi probléma van az akkumulátorral)
- A további garanciális feltételek a használt termékekre is érvényesek, a fenti eltérésekkel
2. Garancia érvényesítésének feltételei
2.1. A garanciális igény érvényesítéséhez szükséges:
- A Rendelés száma vagy a vásárlást igazoló számla vagy blokk bemutatása
- A termék összes tartozékának visszaszolgáltatása
- A garancialevél (amennyiben a termékhez mellékelve volt)
2.2. Garanciális igényét bejelentheti:
- Személyesen üzletünkben
- E-mailben az alábbi címen
- Telefonon az alábbi számon
3. Garanciális javítás menete
3.1. A hibás terméket a NaniPC.hu szakszervize bevizsgálja, a vizsgálat eredményéről a vásárlót 15 napon belül tájékoztatja.
3.2. Amennyiben a meghibásodás a jótállás keretébe tartozik, úgy a terméket díjmentesen megjavítjuk vagy kicseréljük.
3.3. A javítás várható időtartama általában 15-30 nap, amely a termék típusától és a hiba jellegétől függően változhat.
3.4. Ha a termék nem javítható, vagy a javítás aránytalan költséggel járna, a terméket kicseréljük.
4. A garancia korlátozása, kizárása
4.1. A garancia nem terjed ki:
- A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra
- A szakszerűtlen üzembe helyezésből adódó meghibásodásokra
- A természetes elhasználódásra (pl. akkumulátorok kapacitáscsökkenése)
- A szoftverhibákra, vírusokra
- A termék módosításából, átalakításából eredő hibákra
- Elemi károkra (villámcsapás, tűz, víz, stb.)
- A gyártó által meghatározott üzemeltetési feltételek be nem tartására
- Használt, felújított termékeknél: a használt akkumulátorokra a 2 hetes korlátozott garancián túl
4.2. A garancia megszűnik:
- A termék azonosítójának (sorozatszám, gyári szám) megsérülése, eltávolítása esetén
- A garanciacímke sérülése esetén
- Nem hivatalos szerviz által végzett javítás következtében
- Illetéktelen szoftverbeavatkozás esetén
4.3. A garancia nem érvényes, de nálunk vásárolt termékek esetében, lehetőségeink szerint szívesen segítünk az alábbi hibák elhárításában:
- Szoftveres problémák
- Beázás
- Érintőképernyő sérülés
- Billentyűzet meghibásodás
- Vírusfertőzés
- Adatvesztés
- Kijelző problémák (Törés)
- Rendszerösszeomlás
- Túlmelegedés
5. Adatvédelem
5.1. A NaniPC.hu a garanciális ügyintézés során tudomására jutott személyes adatokat az Adatvédelmi Szabályzatának megfelelően kezeli.
5.2. A javításra átvett eszközökön tárolt adatokért nem vállalunk felelősséget, javasoljuk az adatok előzetes mentését.
6. Elállási jog
6.1. Az elállási jog a termék átvételétől (nem a megrendeléstől) számított 14 napig illeti meg a vásárlót a jogszabályok szerint, amit mi - mivel megbízunk termékeink minőségében - 30 napra növeltünk.
6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A terméknek eredeti, sérülésmentes állapotban kell visszaérkeznie az összes tartozékával együtt.
6.3. Az elállási jog gyakorlásához elegendő az elállási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot elküldeni a megadott elérhetőségeink valamelyikére. Az elállás bejelentésének időpontja az elküldés időpontja.
7. Egyéb rendelkezések
7.1. Jótállás keretébe nem tartozó meghibásodás esetén a javítás költségei a vásárlót terhelik. Ilyen esetben előzetes árajánlatot adunk, amelyet a vásárló elfogadhat vagy elutasíthat.
7.2. A jelen garanciális feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.
7.3. A fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.