Jótállás - Garancia
Garanciális feltételek
A NaniPC.hu minden termékre garanciát vállal annak érdekében, hogy biztosítsuk vásárlóink elégedettségét és termékeink megbízhatóságát. Közös érdekünk a vásárlókkal, hogy minimalizáljuk a hibák lehetőségét. Ezt használt termékek esetén a termékek eredeti magas minősége (például üzleti laptopok és Brand PC-k) és a gondos átvizsgálás, tesztelés biztosítja. Új számítógépek, laptopok és egyéb termékek esetében csakis megbízható modelleket forgalmazunk, például főként Intel alapú termékeket, amelyeknél nagyon alacsony a meghibásodási lehetősége.
Használt termékek
A használt termékekre az alábbi garanciális feltételek vonatkoznak:
- Alap ingyenes garancia: 12 hónap (1 év) ingyenes garancia minden használt termékre.
- Kiterjesztett garancia: Lehetőség van a garancia 24 hónapra (2 év) történő meghosszabbítására 20 000 Ft-os felár ellenében.
Új termékek
Az új termékekre, mint például új számítógépek, Gamer PC-k és egyéb új termékek, az alábbi sávos jótállási idő vonatkozik a termék árától függően:
- 10 000 Ft és 100 000 Ft közötti eladási ár esetén: Egy év (12 hónap) jótállás.
- 100 000 Ft és 250 000 Ft közötti eladási ár esetén: Két év (24 hónap) jótállás.
- 250 000 Ft eladási ár felett: Három év (36 hónap) jótállás.
Garanciális ügyintézés
Ha a vásárlás után bármilyen probléma merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel először mindenképp telefonon a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +36-20-350-1807 telefonszámon, és csak ez után, ha szükséges, a nanipc@nanipc.hu e-mail címen.
Kérjük, adja meg a rendelési számot és a hiba leírását. Ezt követően a hibabejelentő számon további egyszerű instrukciókat adunk a hiba gyors kiküszöbölésének vagy garanciális javításának lehető legegyszerűbb menetéről.
Ha a vásárlás után bármilyen lényegi probléma merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük, kövesse az fentii lépéseket a garanciális ügyintézés érdekében:
- Kapcsolatfelvétel: Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal fent említett módon.
- Termék visszaküldése: Az ügyfélszolgálatunk instrukciói alapján juttassa vissza a hibás terméket hozzánk.
- Hibaanalízis és javítás: Miután megkaptuk a terméket, szakértőink megvizsgálják a hibát. A hiba javításának időtartama maximum 30 nap, de érdekünk a vásárlói bizalom megőrzése érdekében minden terméket a hiba jellegéből adódóan a lehető leghamarabb javítani. Egyszerűbb hiba esetén ez lehet akár postafordulta, vagy néhány napos javítás.
Kivételes esetek
A garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:
- Szándékos károkozás vagy nem rendeltetésszerű használat: A garancia nem érvényes, ha a terméket szándékosan rongálták meg vagy nem a rendeltetésének megfelelően használták.
- Külső behatások: A külső fizikai sérülések, mint például ütés, leesés, vízkár, stb. szintén kizárják a garanciális igényt.
- Önálló javítás: Ha a terméket nem hivatalos szervizben javították, vagy nem megfelelően próbálták megjavítani, a garancia érvényét veszti.
További információk
Ha bármilyen kérdése van a jótállási vagy garanciális feltételekkel kapcsolatban, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat, akik készséggel segítenek Önnek.
Reméljük, hogy elégedett lesz termékeinkkel és szolgáltatásainkkal!