Javítás menete
A javítás időtartama
A szerviz törekszik a lehető leggyorsabb javítási- és logisztikai folyamat lebonyolítására, azonban ezt befolyásolhatja a termék hibájának jellege valamint az alkatrészek rendelkezésre állása. A javítás ideje alatt nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani. Amennyiben a termék nem javítható, új terméket küldünk, amennyiben az a termék már nincs készleten, sztornózzuk a számlát, ezt követően a vásárló választhat a vételár részünkről történő visszafizetése vagy általunk forgalmazott termékre történő levásárlása között, amely (le)vásárlás során Ügyfélszolgálatunk rögzíti számára a megrendelést és segíti a folyamatot.
Probléma esetén Mindenképpen keressen minket vissza küldés előtt !!
06 20 350 18 07
Fontos tudni!
A Nanipc.hu nem felel az adatvesztésekből okozott károkért. Az adatok biztonsági mentéséért a vásárló a felelős( Külön díj ellenében adatmentés bizonyos estekben elvégezzük) Kérjük, mindig mentse le adatait a hibás termék telephelyünkre való vissza jutatásának költséget a vásárlót terheli.
Indokolatlan Reklamáció, javítás kérése estén a termék vissza jutatatásának költsége is a vásárlót terheli!