Anonim "Sütiket" használunk, amik megkönnyítik ön számára releváns termékek megtalálását.
Miért is nem? enlightenedVajon az jobb, ha más dologról kap ajánlatot, mint ami aktuálisan ép érdekli?  wink

Javítás menete

Javítás menete

A javítás időtartama

 

A szerviz törekszik a lehető leggyorsabb javítási- és logisztikai folyamat lebonyolítására, azonban ezt befolyásolhatja a termék hibájának jellege valamint az alkatrészek rendelkezésre állása. A javítás ideje alatt nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani. Amennyiben a termék nem javítható, új terméket küldünk, amennyiben az a termék már nincs készleten, sztornózzuk a számlát, ezt követően a vásárló választhat a vételár részünkről történő visszafizetése vagy általunk forgalmazott termékre történő levásárlása között, amely (le)vásárlás során Ügyfélszolgálatunk rögzíti számára a megrendelést és segíti a folyamatot.

 

Probléma esetén Mindenképpen keressen minket vissza küldés előtt !!

06 20 350 18 07

 

 

 

Fontos tudni!

 

A Nanipc.hu nem felel az adatvesztésekből okozott károkért. Az adatok biztonsági mentéséért a vásárló a felelős( Külön díj ellenében adatmentés bizonyos estekben elvégezzük) Kérjük, mindig mentse le adatait a hibás termék telephelyünkre való vissza jutatásának költséget a vásárlót terheli.

Indokolatlan Reklamáció, javítás kérése estén a termék vissza jutatatásának költsége is a vásárlót terheli!