Anonim "Sütiket" használunk, amik megkönnyítik ön számára releváns termékek megtalálását.
Miért is nem? enlightenedVajon az jobb, ha más dologról kap ajánlatot, mint ami aktuálisan ép érdekli?  wink

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Minden, amit a NaniPC.hu szolgáltatásairól tudni érdemes

1. Hogyan fizethetek a rendelésért?
Többféle fizetési módot kínálunk: utánvét készpénzzel vagy bankkártyával, banki előre utalás, és kártyás fizetés OTP SimplePay-en keresztül.
2. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Helyi és nemzetközi szállítást kínálunk GLS és MPL segítségével, vagy személyesen is átveheted a boltunkban.
3. Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
Hívj telefonon lehetőleg minket a 06 20 350 18 07 számon, vagy írj nekünk a chatben vagy e-mailben info@nanipc.hu -címre a rendelési számmal, és segítünk a lemondásban.
4. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Általában a rendelést követő munkanapon átveheted a csomagot. Gyorsak vagyunk!
5. Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?
A rendelésed nyomon követéséhez használd a visszaigazoló e-mailben kapott nyomkövetési számot a GLS vagy MPL oldalán. Ha bármi kérdésed van, Hívj minket a 06 20 350 18 07 számon vagy írj nekünk bátran!
6. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Ha nem vagy elégedett, 30 napon belül visszaküldheted a terméket. Hívj a minket 06 20 350 18 07 -telefonszámon, és segítünk!
7. Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
Hívj telefonon lehetőleg minket a 06 20 350 18 07 számon, vagy írj nekünk a chatben vagy e-mailben info@nanipc.hu -címre, és segítünk a módosításban! Ha már úton van a csomag, sajnos nem tudjuk változtatni.
8. Hogyan tudok rendelni online?
Egyszerűen! Add meg a rendelendő termékek típusát, neved, címed, telefonszámod és e-mail címed. Összekészítjük a terméket, és szállítítás előtt hívunk a pontosításért.
9. Miért nem tudom megrendelni a terméket?
Valószínűleg már a kosaradban van a termék nés nem enged a rendszer mégegyet hozzáadni, vagy nincs raktáron a termék. Nézz körül más hasonló termékeink között!
10. Milyen garancia van a termékekre?
Minden termékünk garanciával érkezik, így ha bármi gond lenne, nyugodtan jelezd nekünk!
11. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Az ügyfélszolgálatunkat elérheted e-mailben info@nanipc.hu , telefonon 06 20 350 18 07 vagy az online chat felületünkön. Ha megadod a telefonszámodat, visszahívunk!
12. Milyen fizetési módok vannak?
Fizethetsz utánvéttel, banki előre utalással vagy kártyás fizetéssel az OTP SimplePay-en keresztül.
13. Hogyan tudom átvenni a rendelésem?
A rendelésedet kérheted házhoz szállítással GLS vagy MPL futárral, valamint választhatsz MPL vagy GLS csomagpontos átvételt, postán maradó küldeményt, MPL vagy GLS csomagautomatát, illetve munkahelyi kézbesítést is.
14. Hogyan tudom megváltoztatni a szállítási címet?
Hívj telefonon lehetőleg minket a 06 20 350 18 07 számon, vagy írj nekünk a chatben vagy e-mailben info@nanipc.hu -címre minél hamarabb a rendelési számoddal és az új címmel, hogy módosíthassuk!
15. Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási címet?
Hívj telefonon lehetőleg minket a 06 20 350 18 07 számon, vagy írj nekünk a chatben vagy e-mailben info@nanipc.hu -címre a rendelési azonosítóddal és az új számlázási címmel.
16. Hogyan tudom törölni a fiókomat?
Hívj lehetőleg telefonon minket a 06 20 350 18 07 számon, vagy írj nekünk egy üzenetet az ügyfélszolgálatnak info@nanipc.hu címre, vagy közvetlen itt írj az online chaton, és segítünk a fiókod törlésében.
17. Hogyan tudom megkeresni a NaniPC ügyfélszolgálatot?
Írj nekünk itt a chaten, vagy Hívj minket a 06 20 350 18 07 számon, vagy Írj nekünk e-mailt a info@nanipc.hu címre. Minden további elérhetőségeinket megtalálod a weboldalunkon.
18. Hogyan tudom megváltoztatni a rendelés részleteit?
Írj nekünk itt a chaten vagy hívj telefonon minket a 06 20 350 18 07 számon és segítünk módosítani a rendelésed részleteit!